Aslmra80 Merhaba hanımlar beyaz kan yüksekliği yaşayanlar var mi kendi beyaz kanım hep yüksek çıkıyormuş bugün test yapıldı kafam çok karışık korkuyorum böyle bisey başına gelen varsa yazabilir mi neyden kaynaklı acaba ?
Aslmra80 Kalbim22 merhaba 17 binin üstünde çıkıyor testlerim henuz cikmqdi daha baska hastaneye sevk ettiler arastirmaya hala bekliyorum malesef