Bebeğim 6 ay 12 günlük oldu ama çok az ve nadir ses çıkarıyor agulaması yok.sesli gülüyor ve ağlıyor onun dışında gün içinde çok sık onunla sohbet etmeme rağmen gülerek tepki veriyor sadece. Bu durumu yaşayan var mı normal mi sizce.Diş çıkarıyor olmanın etkisi var mıdır sizce