Hnddd Benim bebeğimde öksürüğü taklit ediyordu. Sonra öpücük atmaya başladı. Şimdide ısrarla eliyle yemek yediriyormuş gibi yapıyor. Gelişim aşamaları olabilir. Gün içinde elli kez bebeğimin elinden yemek yiyorum.😀 Bir davranışı öğrendiğinde bir öncekini yapmıyor, unutuyor mu yapmak mı istemiyor bilmiyorum. 11 ay 9 günlüğüz.