Mavi3435 öpmüyoruz diyorum, salgın var diyorum. Salgın olmasa bile biçok zararlı bakteri tükürük yoluyla bulaşıyor. Babasına bile öptürtmedim uzun zaman. Çocukların kucağına vermiyorum. Kim alınırsa alınsın umrumda değil. Onlar kendini koruyamıyor biz onları korumakla yükümlüyüz. Kendim bile başından ya da kulağına yakın taraftan öpüyorum. Elinden öpmelerine de izin vermiyorum çünkü bebekler ellerini ağzına götürüyor. Çok öpmek isteyen olursa başından öpün biz bile yanağından öpmüyoruz diyorum.