EndlessLove_ aslında şöyle oldu ben kontrole gittiğimde 3-4 aylık falandı sanırım aklıma düştü sordum ebe ye bana dediği hastanede alınmadıysa eğer bizi arıyorlar biz alıyoruz demişti sonra hastaneyi aradım bana dedilerki biz sma taraması yapmıyoruz, ebe öyle dedi hastane öyle dedi , en son ebeyi arayıp konum üzerine gittim önemli bir konu bu siz oraya onlar size yöneltiyor dedim biraz panik olurcasına haklısınız ama sonuçlar bizde değil il sağlığı arayıp dönüş yapacağım dedi , mesaj attı daha sonrası tahlilleri negatif temiz yani sonuçları dendi içim rahatladı elbette ama şimdide hastanede alındığını ve alınırken bilgilendirme yapıldığını aynı zamanda imza atıldığı vs söylediler çoğu kişi, ben hiç öyle bilgilendirme yada imza vs hatırlamıyorum özelde doğum yapmıştım kvalidem de yanımdaydı oda hatırlamıyorum diyor o yüzden acaba oldum yani. Hatta bi fenomen de topuk kanından değil de normal tüpe alınan kanda bakıldığını söyledi sma için o yüzden bi kafam karıştı