Kızlar bir kaç sorum olacak bilenler bilgilendirirse sevinirim.
Ben topuk kanı alındığında bir sıkıntı çıkarsa bilgi veriliyor diye biliyorum bu hastalıkta. Bugün bir fenomen kızının sma hastası olduğunu duyurdu sosyal medyada. Kızı bir yaşını yeni geçti sanırım. Bazen de 3 4 yaşında sma hastası olan çocuklar görüyorum. Tabi ki herkes gibi ciğerim yanıyor gördükçe. Bu yaşlara gelene kadar belirti vermeyip sonradan da çıkabiliyor mu bu hastalık? Tedirgin olmalı mıyım? Kızım 2 yaşında çok şükür iyi bir sıkıntısı yok ama büyük çocuklarında yakalandığını görüyorum içten içe sorguluyorum. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim