Poyrazzz34 Oğlum 9 aylık ama hala basmak istemiyor normal mi herkez basması lazım diyor ama basma isteği Yok
Mervew Poyrazzz34 kilosu var mı? Benim oğlum da hiç basmazdi ben hiç takmazdim kayın pederiim kayın validem stres oluyordu niye basmıyor diye. 10 aylık emekledi 11 aylık sıraladı 12.bucuk aylık yürüdü öyle gecikme olmadı dert etmeyin.
Ysgl26 Basması lazım olduğunu kim söylüyor? Her bebeğin gelişimi farklıdır kimi 8 aylık yürür kimi 1 buçuk yaşında. Oğlum 11 aylık hala basmıyor sadece emekliyor merak etmeyin endile edecdk bi durum yok..milletin dedikkerine kulak asmayın
SSeven Benimde oğlum 9 aylık basmıyor emekleme çabası var sürünüyor bizim çevrede sürekli dr göster diyip duruyor çocuk dr dedi koltuk kenarına dikelme çalışması yapın ama hiç basmıyor ben de üzülüyorum
Poyrazzz34 SSeven 9 ay 22 günlük oldu ama bastırmaya uğraşıyorum ayaklarını kaldırıyor basmak istemiyor anlamıyor neden
Elizan23 Poyrazzz34 bebeğiniz şuan basiyormu benim kızım altı buçuk aylık basmıyor ayaklarını yukarı cekiyor
Poyrazzz34 Elizan23 şuan 13 aylik Evet basıyor her hangi bir sağlık sorunu yoksa bence endişe etmeyin gerçekten her bebeğin gelişimi çok farklı
Elizan23 Poyrazzz34 teşekkür ederim çok şükür bı sağlık sorunu yok şuan 7 ay 25 günlük halen basmıyor küçük hanım huylaniyor sanırım ayak altından ayakkabı aldım onunla biraz basiyor
Poyrazzz34 Elizan23 benim oğlum 9 ay sonunda bastı inatla basmak istemedi yürüteca başta koymadim tüm ısrarlara rağmen direndim yeni doğduğunda yoğun bakımda yatti enfeksiyondan neyse özetle çevre baskısına dayanamadım acaba sorun mu var diye 9 ay sonrasında koydum gene. Basmadi falan derken bir anda. Basmaya başladı elinden tutunca yürüyor henüz Kendi yürüyemiyor gerçekten her bebek gelişimi farklı