Yusay9298 Merhaba hanımlar erkek bebek icin isim lütfen karar veremiyorum 32 haftalık hamileyim hala isme karar veremedik ilk oğlum 💙Ömer 💙güzel anlamlı …
Feyzosumunannesi Yusay9298 Bi oğlum olursa ya Demirhan ya Alpaslan yada Aslan koyarım derdim hep bide eşimin ismi Utku. Utkualp de koyarım diyordum sizede fikir olsun 🌸 sağlıcakla gelsin bebisiniz
Kayraaa59 Yusay9298 oğlumun adı Kayra. Hem söyleyişi hem anlamını çok beğenerek içime sinerek koydum. Allah tarafından gönderilen iyilik elçisi demek ❤️