Bebeğim 7 aylık dün gece yataktan düştü yaklaşık 60 cm’lik bi yatak gözlem yaptım kusması falan olmadı çok şükür ama bugün çok ağladı huzursuzluk vardı hastaneye gittik bt çekildi bi sorun yok dendi ama uykuya direnme uyurken birden ağlayarak uyanıyo. Çok kötüyüm kızlar zaten aşırı vicdan azabı çekiyorum kayınvalidemdeyiz onunda stresi var bide bebeğim korktuğu için mi böyle acaba başına gelen var mı