Umayysvnc Kızlar 4 aylık bebeğim var çiğköfte yesem sorun olur mu? Normalde çok seviyorum ama emzırıyorum dıye yiyemiyorum artık çokta canım istemeye başladı acısız bir dürümden bişey olmaz bence. Sizce?😀
Deletedmom_100 Umayysvnc ye tabiki canım koca bebek olmuş acısızdan zarar gelmez ama fazlayada kaçma tabiki
birinsan14 Ben daha erken yemiştim sonra da ara ara yedim çok gazlı bir bebek olmasına rağmen. Her zaman ki gibi olmuştu yani. Hiç olmadı desem yalan olur ama zzaten her gün gaz sıkıntısı çeken bir çocuktu
Umayysvnc birinsan14 bizimkide kolikti çok çektik çok şükür geçti ama yinede korkuyorum artık bişey yerken
birinsan14 Umayysvnc tabi haklısınız ama bağırsakları da yavaş yavaş alışır belki çok acılı yemezseniz ilk başta zamanla arttırsınız gibi