Maryyy şu an yazdıklarınızı okuyunca bende buna benzer bişey yaşadım internet yüzünden geçen yıl. Bir anda karın ağrısı gaz sıkıntısı ve bir ay boyunca geçmeyen ishal vardı bazen dışkıda kan da oluyordu internete baktığımda kesin kanserdim hayatım alt üst oldu psikolojim bozuldu çok ama çok zor bir sureçti kpss hazırlanıyrdum onu bile bıraktm doktora gidiyorum bir sürü ilaç işe yaramadı. En sonunda iyi bir gastroloji uzmanına gittim ağlıyorum kötü bir hastalığım mı var diye doktor güzelce anlattı sakinleştirdi verdiği ilaçlar sayesinde de toparladım sonuç strese bağlı bağırsak sistemi bozulmuş 🤭 Antidepresan kullanmama ramak kalmıştı. O gün bugündür internette hastalık filan bakmıorum artık