Merhaba
19 aylık bebeğimi emzirmeden kesmeye başladım. Bugün ilk günümdü ama şüphelerim var acaba yanlış yapıyormuyum diye?
Göğüs ucumu sıktım ve süt akıttım oğluma da acımış annecim uff olmuş dedim oğlumda başta bi ufak tepki verdi sonrasında o da ıff şşş olmuş demeye başladı her istediğinde göğüs ucumu sıktım oğlum da sürekli kapat uff şşş dedi hiç zorlanmadı gün sonunda kendi kendine kapatmaya başladı
Acaba yanlış yapıyormuyum deneyimli anneler yazabilir mi?