Boniboncukkk yaklaşık 1 ay önce bebeğim 5 aylıkken dubaiye gittik,4 buçuk saat uçak yolculuğu yaptık:) bende sizin gibi çok tedirgindim ama gece yolculuğu yaptığımz için ve uçağın motor sesini sevdi sanırım çok güzel geçti ☺️ kalkışta ve inişte tok olduğu için ben emzik verdim sorun yaşamadık ne gidişte ne dönüşte🙏🏻 inşallah sizinde sıkıntısız ve güzel geçer şimdiden iyi tatiller 🙃