aleynaidil2025 Benim kızıma yaptı ne yazık ki 2 ay aşılarını sorunsuz atlatmıştık ama üçüncü ayda vurdurduğumuz bexsero ve nimenrix aşıları ateş yaptı evde mutlaka bir calpol ve çay kaşığı ile içemezse diye bir enjektör bulundurun