2 hafta önce spiral taktırdım ama son bir haftadır da çok yoğun kanamam var. Hatta o kadar çok ki eşimle birlikte olamıyorum. Sizce tahmini ne zaman geçer veya geçirmenin yolları var mı mesela atıyorum limon yemek veya bazı bitkisel çaylar gibi kanamayı kesip durduracak önerileriniz var mı