Kızlar bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. Kilosu gelişimi gayet önden gidiyor. İlla ek gıda vereyim diye bi derdim de yok ama doktor yavaş yavaş başla tadımlara dedi. Gelişimi iyi dedi. Ama aşırı tecrübesizim. Bir de sundan dolayı soruyorum bebeğimde meyilli biraz yemeklere karşı çünkü elimde bişi görse hemen böyle yemek istiyor agzını açıyor filan masada illa bana da ver dercesine davranıyor anlıyorum yani hareketlerinden . Bu süreçte ne yapmalıyım sizler neler yaptınız nasıl başladınız bogazına kaçar diye de korkuyorum