Musabsefa Bebeğiniz kaç aylıkken yürümeye başladı anidenmi yoksa belirtileri varmıydı nasıldı benim bebeğim tam 1 yaşında ayağa tutarak kalkıp oturuyor ama kendi basına ayaklarının üstünde bile duramıyor daha
findikannesi Musabsefa şuan 1 yaşımıza bir hafta var 11 aylıkken yürümeye başladı kızım kendiliginden kalkıp yürüdü ben hiç yürümez diye düşünüyorudum çünkü kollarından tutup yürütürdüm hiç yürümek istemezdi hemen otururdu yürüteç filan da kullanmadım hiç
Musabsefa findikannesi yaa öylemi benimkide öyle ben tutunca yürümeye hevesli ama bıraktığımda duramıyorum herkesde bana yürütme egzersizi yaptır çocuğa diyor bende şaşırdım 🤦♀️