annelik_delilik Arkadaşlar oğlum nefes alırken çok zorlanıyor hırıltısı var sanki tıkanır gibi oluyor nebuzilatör alsam rahatlatırmı ? İçine serum fizyolojikmi koyuyoruz ? Birde önerebileceginiz bir marka varmı ?
Zeyzeh2 annelik_delilik ben kullanıyorum hatta uyurken bile veriyorum rahatça uyuyor serum dizyo damlatıp kullanabilirsin
Zeyzeh2 annelik_delilik tedorex marka benim ki taşınabilir ve sesssiz özellikle sessiz olması çok güzel bebek uyurken bile veriyorsunuz korkmuyor
Nezonezo annelik_delilik nimo marka onerırım kuzum ben aldım gayet guzel abımlerde 7 senedır kullanıyorlar aynı markayı serum fizyolojik koyuluyor ayrıca ventolin cortair gıbı ılaclarla destek yapılıyor ama burnunu once temızlet kuzum
DAO annelik_delilik Bizde omron kullanıyoruz. Ağız burun ve maske olarak başlıkları var bizimki ağızlığı kemirirken havasınıda almış oluyor. Sesi var her çocuğa uygun olmayabilir ama biz memnunuz bizimki korkmadı. Dr önerisiyle yarım ventolin koyup kullandım hasta olduğunda
annelik_delilik Nezonezo çok teşekkür edeirm kendim serum fizyolojiği şırıngayla yapmak istedm ama beceremedm sanırım hiç rahatlamadı 😭
hafizekaraaslan annelik_delilik nexus taşınabilir nebülüzatör kullanıyorum ben çok memnunum. Arada burnunu da yıkayın daha çok rahatlatır. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
annelik_delilik hafizekaraaslan üst kısmına serum fizyolojik koyuyosnuz sadece onun buharı rahatlatıypr degilmi ? Ben hiç canlı kullanan görmedmde kusura bakmayın
Nezonezo annelik_delilik bizim bulundugumuz sehırde acıllerde temızlıyorlar oyle bısey vardır ıllakı cocuk acıle gtrebılırsın goturemıyorsan 4 Cc sf Çek kuzum bebegı yan yatır bırı kafasını yan tuttsun sende sık bırden
aura_meselesi_bu_sekerim annelik_delilik nebulizator gerçekten mükemmel bi icatmış Grip belirtisi gördüğümde direk uyguluyorum sabah akşam anında kesiyor 👍
Ysmndmrl annelik_delilik serum fizyoloji dolapta tutun soğuk olunca daha güzel açıyor doktorumuz söylemişti ben makinayı acil aldım eczaneden nimo marka sesi biraz fazla sadece ama memnunuz. Ama doktora gösterseniz daha iyi olur belki ilaç verir makina için
annelik_delilik Ysmndmrl götürdüm doktora ilaç önermedi serum fizyolojikle temizle dedi ama ben onu beceremiyorum hiç rahatlamadı yavrum
hafizekaraaslan annelik_delilik evet 2-3 cc/ml yeterli. Hırıltı çok ilerlemeden erken uygulamaya başlayınca serum fizyolojik çok rahatlatıyor. Elinizden geldiğince sık uygulayın sf bir zararı yok zaten ☺️
Ysmndmrl annelik_delilik bebeğiniz kaç aylık ben 7 aylıkken yapıyordum şiringa ile biraz zor oluyor evet ama 10 ml altı sıkmayın bir işe yaramıyor doktora sormuştum o zaman birşey olur mu die olmaz ver demişti kafasını öne eğip orta şiddette sıkın kulağına kaçması şimdi 20 aylık 2 ay önce yine tıkandı 4 şiringada anca çıkıyordu mukus öyle rahatlıyordu
Elifnuronuk https://ty.gl/mo61kzlx1x biz bunu kullanıyoruz çok memnunuz ilaç takviyesiyle beraber kullanıyoruz ya da serumla
annelik_delilik Ysmndmrl bebeğim 5 ay 25 günlük doktor 2,5 -2,5 uygula dedi iki kez yaptm ama birşey çıkmadı yani muhtemel yapmayı beceremedimki birşey çıkmadı boşa ağlattıgımla kaldım çocugumu o kadar da video izledm halbuki ama korkuyrm yaparken