coktepkiliyim canım yeni uyku eğitimi aldım bende sallanmayı bıraktık bende korkuyordum ama direndim 3 gün içinde alıştı diye bilirim 30 aylık bu arada benimkide benm sallamayacağımı bildi yanına uzanıp kitap okuyarak uyutuyorum artık 2 yalında memeyi bitirdik önce gündüzü kestim sonra gece çok emen ve gece uykuya memeyle geçen bir bebekti göğsüme bişey sürdüm meme artık kötü olmuş vs dedim bi tadına baktı bi daha istemedi yanıma yatırdım uzun sürüyor ama hikaye masal vs anlata anlata uyuttum o dönemde alışıyorlar ama sürece önce kendinin hazır olması lazım onlar çabuk alışıyor sen bile şaşırıyorsun bende gözümde çok büyüttüm ama büyüttüğümüz kadar yokmuş ki benm oğlum asla sallanmadan meme emmeden uyumazdı kendi halinde vs hiç uyumazdı