Deryamaysa Bebeğim 3 aylık bugün aşı oldu. Sanırım bacağı sızlıyor. 2 bacağından oldu buarada. Emmek istemiyor. Henüz şurup vermedim çok ateşlenmesi. Sizin nasıl geçti?
Mdorukkk Deryamaysa benim beneğimin ateşi 38.5 olmuştu çok korktum. Yarın 2. Doz olacak inşallah ateşi çıkmaz. Rota da oldu mu?
Deryamaysa Mdorukkk merhaba şurup verseydiniz hemen ne yaptınız çok geçmiş olsun rota 2. Ayda oldu diğeri 4. Ayda
Mdorukkk Deryamaysa şurup verdim düştü geri çıkınca fitil verdim ama eve gelince şurup vermemiştim çok pişmanım yarın eve gelir gelmez vereceğim
Mdorukkk Deryamaysa kusura bakmayın yeni gördüm. Öğlen 1 de aşı olduk 10 da ateşlendi 38.5 e kadar çıktı
Deryamaysa Mdorukkk bugün aşı olacaktı nasıl Bebeğiniz menenjit 2. Dozu demi Kaç aylık Uyku halsizlik yaptı mı sizde de
Mdorukkk Deryamaysa çok huysuzlandı ilk defa böyle oldu. O zaman calpol verdim bir baktım zaten ateşi 38. Şimdi 37 ye düştü bakalım sabaha kadar uyumam artık başında beklerim korkudan