İki ay olmak üzere doğum yapalı. Murat beydi doktorum. Ancak babasının vefatı dönemine denk geldiği için doğumu ümit hastanesinde başka bir doktor yaptırdı. Ancak son ana kadar Murat beyle devam ettik. Çok memnundum. Diğer doktoru görünce daha da Murat beyin kıymetini anladık eşimle. Arkadaşımın önerisi ile gitmiştim. Onun doğumunu yaptırmış. Çok pozitif, anlayışlı, iyi bir doktor bizce. Hastane sürecimiz de iyiydi, genel anestezi ile sezeryan oldum. Doğum servisi ilgiliydi. Yine doğum yapacak olsam yine tercih edeceğim yer olur.