Kızlar bebeğim 5. Ayını doldurdu gece normalde emmek için kalkar geri uyurdu ama şu sıralar ağlayıp duruyor memeye gelince veya emzik verince veya da yan falan dondurunce susuyor biraz sonra hop bidaha başa sarıyor uyku gerilemesi mi acaba yaşayan var mı