6 aylık olduk. Bundan bir iki hafta önceye kadar geceleri sadece bir kere kalkardı. Gece uykusu da gayet güzeldi. Şimdi geceleri 3 kez falan uyanıyor nerdeyse. Ve gece uykusundan sürekli uyanıyor. Mesela yarım saat önce mama veriyorum yarım saat sonra anlamadığım bir şekilde bir daha uyanıyor. Şuanlık diş belirtisi de pek yok gibi. SMA optripro kullanıyorum doğduğundan beri. 1 kullanıyordum. Ne zaman 2 numaraya geçtim. Durum bu hale geldi. Ve kabız gibi oldu parça parça yapıyor sert. Sorun nedir sizce? Lütfen yardım..