fatos07 Merhaba hanımlar 14 Haziran kızımın ilk yaş günü ve evimde balon konseptli organizasyon düşünüyorum tavsiye edebileceğiniz renk veya konsept varmı acaba ilk bebeğim aşırı kararsızım ve Antalya’dan olan varsa aramızda lütfen bana sayfa önerebilir mi 😍
Bebekle_birgun fatos07 selam benim bebeğim de 27 Haziran doğumlu ilk doğum günü olucak inşallah 🙏 bi organizasyon tuttum bende antalyadayım bu arada biz dışarda yapmayı tercih ettik fakat bi yer bulamadım henüz yapacağım konsepti paylaşayım sizinle belki fikir olur isterseniz Organizasyoncu ablayı da paylaşabilirim 😌 https://imgyukle.com/i/rCDbkU
ENA Bugün bir yerle görüştüm balondan pano, 2 büyük peluş hayvan, plastik masa ve 4 kokteyl masası için 4750 Tl istedi. Vazgectim ben de kendim hazırlık yapacağım en iyisi..
Bebekle_birgun fatos07 isim olarak bilmiyorum bende armut uygulaması üzerinden ilan açtım ve bana ulaştılar görüşmeye dükkanlarına gittim anlaştık çok şükür tek sıkıntı nerede yapacağım 😅Antalya merkezde misiniz ?
Senayys Bebekle_birgun beachparkta yapabilirsiniz çimenlerin üzerinde ne güzel olur benim oğluşun şubattaydı doğum günü havalar güzelken olsaydı kesinlikle öyle yapardım hem sadece organizasyona para vermiş olurdum beleş mekan ksjdmsksh😂manzarada güzel daha ne olsun 🤓
Bebekle_birgun Senayys haftasonu yapmayı planlıyorum çünkü bayram arefesine denk geliyor 27 si Konyaaltı hayat park düşündük ama çok kalabalık olur diye vazgeçtik ve insanları oturtacak yer bulamayız diye istemedik açıkçası ince kumu düşündük onun içinde erkenden gidip yer ayarlamak gerek akşam üstü saat 5 gibi düşünüyorum öyle yani Şuan dokuma park diye düşünüyorum hayırlısı bakalım
Senayys Bebekle_birgun evet orasıda güzel yani havalar güzel olduğu için açık havada yapmak mantıklı bence de piknik alanı gibi bir yer olursa da herkesin portatif sandalyesi var artık o şekilde olabilir mutlu yaşları olsun kuzucuğun 😊
Bebekle_birgun Senayys evet kesinlikle öyle açık hava çok daha iyi olucak amin çok teşekkür ediyorum ☺️ Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah
Bebekle_birgun fatos07 Pleksi masabüyük olanlardan olucak masa üzeri için örtü mumluklar ve kuru pasta için altlı üstlü tabak gelecek arka taraf 6 gen tag olucak böyle 🥰