Mamayı 120 yap bende öyleydim midesi küçük kalıyor almıyor fazla mamayı çöp olsun ama fazla yap ben o kadar zor ek gıda veryorum ki 7 aylık oldu 90 zor içiyordu artık o emerken el kol hareketi yapıyorum bazen teşefondan çizgi film acıyorum dikkatini çekiyor 150 çıktık ney 120 bitiriyor bazen 150 bitiriyor o şekilde midesi büyüdü daha fazla içiyor