3 yaşında kızım, 5 gündür klamer Antibiyotik kullanıyoruz, 5gündür ventolin+cortair hava alıyor bugün hala daha ateşimiz var ateşte 6.günümüz bukadar uzun sürmesi normal mi yarın yine doktora götüreceğim ama içim rahat etmiyor sizede sormak istedim :(