Prensesim-0109 Tam da bizde böyle farkettik durumu , direkt ortopediye götürdük takip edelim dedi, 1 yaşından sonra kendiliğinden geçti. Ay da 1 röntgen istedi. Başka bir Prof a da gösterdik şükür geçti. İhmal etmeyin olur mu 🌸 çift bez olayına falan girmedi doktor , sınırda değerler normal hayatına devam etsin ama fazla ayaklarının üstünde bastırmayalım demişti