Mervetnl ben de Bursa’dayim. Hala LCW’nin 0.5 tog elyafli tulumunu icinde tek zibinla giydiriyorum. Havalar bir türlü isinamadi. Ama 1 aya kalmaz o da kalin gelir. Bilmiyorum ne zamandır burada yaşıyorsunuz ama Bursa yazin sicak oluyor. Alt üst kisa kollu pijama veya ince pamuklu bir uyku tulumu iş görür gibi.