Benim oğlumda 21 sylik o şekilde basıyor 2 aylıkken kalca cikigi vardı 4 ay palvik bandaj kullandık ondan olabilir sanıyordum dr götürdüm kemik yapısında sorun yok 3 yaşına kadar düzelir dedi duzelmezse ayakkabi gelan verilecek sizde Bi de gösterin bence kemik yapısında sorun varmi diye