Nehirrrrrrr Sevgili anneler herkese merhaba🧡 Hiç psikoloğa gittiniz mi? Gidenler için soruyorum. Sizi buraya getiren şey nedir? Sorusuna ne yanıt verdiniz?
Deryak52 Nehirrrrrrr ewet gittim bekarlıkda ve evlendiğim ilk ay gittim ilaçlar çok ağır kilo aldırıyor uyku yapıyor
asrinhatasi Nehirrrrrrr Sizi buraya getiren şey nedir? Bu soru kişiye özel bir sorudur. Kiminin net cevabı vardır kiminin yoktur. Ben de gittim 2 defa ikisi de farklı nedenlerdi.
BirPatiSever AntiFilozof psikologun ilaç verme yetkisi yoktur. Psikiyatrist olabilir mi gittiğiniz bölüm
Nehirrrrrrr asrinhatasi Madem ben sordum, kendi cevabımı vereyim o halde. Ben hayatımda hiç bir sebep yokken mutsuz uyanıyorum dedim. İşk defa gidiyorum ve 1 seans yaptık daha
Nehirrrrrrr Hndealnathn asrinhatasi Madem ben sordum, kendi cevabımı vereyim o halde. Ben hayatımda hiç bir sebep yokken mutsuz uyanıyorum dedim. İşk defa gidiyorum ve 1 seans yaptık daha. Bazen insan kendi omzundaki yükü de bilemiyormuş taşıyormuş ta ki yorulup bu ne ki diye bakabileceği zaman görüyormuş
Hndealnathn Herkes kendi omuzlarındaki yükü bilir o yüzden bu sorunun cevabı kişiseldir çok gittim evlenmeden önce hatta şuan bile gitmeyi düşünüyorum
Tatlican Nehirrrrrrr Gitmedim ama dr siz daha derdinizi anlatmadan mi sordu bunu yoksa birseyler anlattinizda pek dert degil gibimi geldi dr a
bebitonunannesi_ Tatlican gittiğin gibi evet şikayet nedir diyo filmlerdeki gibi değil yanıi😁ben psikiyatriye gitmiştim
Arven-Perisi Nehirrrrrrr şimdi canım bu durum 2 farklı şey içerir.. psikolog ve psikiyatrist farklıdır psikiyatristler ilaç yazarlar ve genelde işte takıntı anksiyete depresyon hani ilaç gerektiren durumdakiler gider.. psikolog daha çok yol gösterici seninle bir arkadaş edasında seni aydınlatmak için çabalar. Mesela işte şöyle düşün gibi vs. Ben psikiyatriste giderken yakın ark psikologa gidiyordu ben ilaç kullandım o kullanmadı çünkü ben anksiyete atakları yasiyorfim işte birden terleme derin nefes alma korku panik bu yüzden ilaçla beni sakinleştirdi ve zamanla düzeldi ama arkadaşımin bu tarz şeyleri yoktu o nişanlısindan ayrılmıştı kendini iyi hissetmiyordu biz ne dersek diyelim fayda etmiyordu dediki gidip psikolog ile görüşeceğim nasıl dusunmem lazım bana yardımcı olsun o şekilde gitti.. kişinin içinde bulunduğu durum belirliyor bunu.
bebitonunannesi_ Tatlican en son gittiğim yaşlı ve sertti bilerek mi yaptı bilmiyorum adama sinjr oldum anlamak destek vermek yerine azarladi gibi