Merhabalar, oğlum doğalı bir hafta oldu. Geceleri her uyandığında cok az kaka yapmış oluyor ve her seferinde altını değiştiriyorum. Genelde emerken gazla birlikte kaka yapıyor. Hemşireler emmeden önce altını değiştirmemi söylediği için bu şekilde yapıyorum. Örneğin uyandığında çok az kaka yapmış oluyor emmeden önce altını alıyorum , emerken yine gazla birlikte kaka yapıyor bu sefer bir sonrakine bırakıyorum uyanmaması için. Bu şekilde olunca gece her uyanmada 2-3 saatte bir altını değiştirmem gerekiyor . Fakat bebeğin gece altının değiştirilmemesi gerektiğini alışkanlık yaparsa uyumayacağını söyleyenler de var. Nasıl bir yol izlemeliyim