Elifelifelif Bugün 2. Ay aşılarımızı olduk. Bebeğim susturulamaz şekilde ağlıyor 😢 sizler neler yaşamıştınız ?
hzlyla26 Elifelifelif biz de şuan aynı şeyleri yaşıyoruz şaşkınım bebeğim çok sakin bir bebekti ateşi de yok