Serpil09 kışın kar yağsın diye bak yazında güneş açsın ısınsın diye bu sene çok zor ya çocukları hastalıktan kurtaramadım bronşitti ishaldi kusmaydı derken yeni yeni hava güzel diye dışarıya çıkarıyorum bir soğuk bir rüzgar hop öksürüktü ateşti hala uğraşıyorum🤦🏼♀️ yaz gelsin artık🤯