Kızlar vardır benim gibileri ama artık bu durumu bi toparlamak istiyorum. Ufacık bi yerm ağrısa hep altında kötü bir şey ararım. Şimdi başımda geçmeyen bi ağırlık hissi var uzun süredir devam ediyor diye nörolojiye gittm emara giricem daha var aşırı korkuyorum. Ya biliyorum bir şey çıkmayacak ama bu artık saçma sapan bir hal aldı. Bebeğim için de eşim için de sevdiklerim için de hep ya en kötüsünü düşünürüm.. bu durumu nasıl atlatıcaz bimiyorum anksiyete sanırım. En yakın zamanda bi psikiyatri randevu alıcam. Bu durumu yaşayıp var mı