İhmal etmeyin alın tabii oto koltuğu en büyük ihtiyaç.. Büyük oğlum 4 bucuk yasında hala oto koltuğunda.. hatta dün koltuğuna oturdu cok kısa mesafe diye kemeri takmadım markete gidiyoduk oğlumda dedi anne kemeri bağlamadın diye ama 3 dklık bir yol o an kedi fırladı yola ani sert fren yapınca cocuk araya düştü ne kafasını koltuğun alt taraflarına carptı o ağladı ben ağladım.. Allah beterinden saklasın iki oğlum var 4,5 ve 1,5 yasında ikiside oto koltuğunda..