Kızlar merhaba o sürekli actıgım sarılık postlarının altında yatan sebebi bugun ögrendim maalesef ki bu enzim düşüklüğüymüş doktorla görüşmedik henüz çocuk doktoru metabolizma doktoruna yönlendirdi umarım güzel şeyler duyarız var mı bizim gibi olan bu rahatsızlığı yaşayan?