Zeyneppppp Bgun asimizi olduk kızım çok huysuz uyumuyor da acaba ağrısı olduğu için mi yapıyor surup vs bsey mi versem napsam .sağlık ocağında hiç bsey demediler ya
Yenidenanneoluyom Zeyneppppp ikinci ay aşısını bugun oldu. Ayni dediğiniz gibi surekli ağlıyor bir çay kaşığı calpol verdim ayağımda salliyorum dursun diye. Normalde asla sallamam ama ağlaması hiç durmadı.
Ygmrry Zeyneppppp bir çay kaşığı calpol veya fitili ortadan ikiye bölüp yarısını atabilirsiniz.Emziriyorsanız bol bol emzirin sakinleşiyor ağrısıda azalır böylelikle.Bir çay kaşığı rezene demleyip verebilirsiniz sakinleştirir
Yenidenanneoluyom n_mzlmm 3 tane yapiliyor. 2 bacaktan bir tane de verem aşısı koldan. Valla ilk ay aşısını cok rahat atlatmisiz bu ikinci ay baya zorladi😢
n_mzlmm Yenidenanneoluyom yaa of kıyamam çok geçmiş olsun bizimde 2 hafta sonra çok korkuyorum niye üçünü aynı anda yapıyorlar ki ya çok minik onlar nası dayansınlar 🥺🥺