efeninannesi4207 Oğlum da delik var 4,5 mm 9 aylık şuan doktor 1 yaşına gelsin ameliyat diyor iki farklı doktora gittik o da ameliyat dedi aranız da olan var mı
Yorgunannee_dd efeninannesi4207 Geçmiş olsun canım bilgim yok üstte kalsın. İnşallah yaşına gelince kapanır ameliyata gerek kalmaz 🙏🙏
minikbalinannesii efeninannesi4207 merhaba gecmıs olsun bende aynı durumdayım 15 gunluk bebegımde 20 mm delık oldugunu ogrendk uzuntuden perısan oldum.. kılo alımı da cok yavas dedı doktor . Sızın durumunuz duzeldı kı . Kılo alımınız nasıl
dg1ozge efeninannesi4207 çok geçmiş olsun, benim bebeğimde de vsd var. Doktor ameliyat gerek görmedi 2 mm imiş. Umarım iyidir bebeğimiz Allah hepimizin yavrusunu korusun 🌺
Prensimm dg1ozge benim bebeğimde vsd var 1.6 mm ayrıntıli ultrasyon da çıktı kapandı mı acaba sizin doğana kadar yada dogduktan sonra kapanır dedi.
dg1ozge Prensimm bizim doğumdan sonraki ilk kontrolde anlaşıldı, eko çekildik. Çok yüksek ihtimalle kapanacağı söylendi. 6.ayda tekrar eko önerildi.
efeninannesi4207 minikbalinannesii teşekkürler sağol canım size de geçmiş olsun. Evet 2 ay önce kalpten ameliyat oldu baya zorlu geçti bizim için yoğun bakımda kaldı hep ve çok şükür herşeyi atlattık düzeldi şuan kilo alımı çok güzel gidiyor önce mamayı icmezdi 60 cc anca içerdi ve ameliyattan sonra çok şükür 120 150 yi gördüm. Sizinki baya büyükmüş ama nasıl farkedildi ve ameliyat mı diyorlar
minikbalinannesii efeninannesi4207 bızımkı dogum sonrası tutın kontrolde farkedıldı . Takıple olacak gıbı degıl dedı doktor. Istanbula gıdın koşuyoluna hastaneeye dedı. Gıdıs planlıyoruz. Sız hangı sehırdesınız doktorunuz kımdı