Merve_derin32 Ilık bez koyabılırsın koltuk altı kafasına umarım işe yarar benımde 6 aylık bebegım atesı 3 gundur 38 di bugun sukurler olsun 36ı gördük inşallah kısa sürede iyilesir bebegın
Merve_derin32 Doktora getırdım ıkı üç kez hep diş dedıler ama bır belırtı göremıyorum agız akıntısı falan yok ellleri agzında hep zaten bılmıyorum kı ateş neden cıktı