tomvejerry Ayy en sevdiğim şeydi bebeğimi yıkamak ve her gün yıkardım 🥰 3 haftası dolduktan sonra hep kendim yıkadım. Önce her şeyi hazırlardım, suyu şampuanı küveti filesi havlusu kıyafetleri vs hepsini dizerdim. Odanın ısısını da ayarladıktan sonra bebeğimi fileye yatırır önce ön kısmını yıkardım. Sonra sol kolum iki bacağının arasında, boynu da elimde okacak şekilde ters çevirir sırtını yıkardım. En son da başını şööyle bir yıkar çıkarırdım. Başını yıkarken suyu birden dökerdim yavaş yavaş dökünce nefes alamaz boğulacak gibi olurdu çünkü, onu sen bebeğine göre ayarlarsın. Sonra da havlusuna sarar hemen bi emzirirdim🥰 en sevdiğim şeydi onu yıkadıktan sonra havlusuyla emzirmek 🥹 neden bu kadar duygulandım bilmiyorum özlemişim o günleri 🥲 neyse oda ısısını ben 25 dereceye ayarladığım için havluyla emzirebiliyordum üşümüyordu yani. Sonra da bezini bağlar giydirir uyuturdum 🌸