Çocuklar bir gunde evin içinde neler yapıyor bizim iki erkek çocuk ikiside küçük biri 2 biri 4 yaşında durmuyorlar sürekli kavga sürekli TV telefon istiyorlar ben çok yetersiz hissediyorum sürekli üzülüyorum uykuları düzenli değil biri bı gün yemek yese diğeri diğer gün yemiyor yani yapamiyorum bakamıyorum artık diye diye psikolojik olarak0 m yanımda yakınımda kimsem yok eşimin desteği yok çok yoğun çalışıyor fikir verin napiyosunz nasıl başa çıkıyorsunuz kucuk oğlum sürekli peşimde zaten emiyor salonda odalarda mutfakta hrryerde arkamda hayır şikayetci değilim ama oyalanmiyolar