Bebeğim 10 aylık ve aşırı derece de bana bağımlı. Odadan çıktığım an çığlık kıyamet bağırıyor sürekli odadaykende hep kucağıma gelmek istiyor ya da elinden turup sürekli yürütmemi gün içinde çok yıpranıyorum bu şekilde olan ve çözüm bulan varmı oyuncak vs çok az ilgilenip fırlatıyor 😔