Bebeğim eylülde doğdu. Ekimde Alerjisinin olduğunu öğrendim ve ekim, kasımda mama aldım stokladım hatta trendyoldan sipariş verip aldım. Bebeğim mamayı bıraktı ve stoğum elimde kaldı. Raporlu ve ücretsiz alındığını bilmiyordum yoksa ücretsiz temin edilen bişeyi satmaya çalışmam ve bende ücretsiz alırdım. Sizden duydum şuan ücretsiz alındığını. Resim nerden atılıyor bilmiyorum yoksa şuan trendyoldan mama siparişlerimin görselini atardım