minikkkbebegiimm Bilgisi olan varmıı kilo önemli değilciler saldırıya geçmesin gelişim geriliği mevcut anne sütü alamıyor hastalık geçmişiniz var
[silindi] minikkkbebegiimm sma ve ek gıdayla 750 gram aldırdım darısı başına seni en iyi ben anlarım. Markette kalmamış diye evolvia aldık o da çok güzel kilo yapıyor
Minahanzade minikkkbebegiimm merhaba merak ettim nereden öğrendiniz gelişim geriliği olduğunu ben de merak ediyorum bizde de olabilir mi diye 😣
Annesininbirtanesi minikkkbebegiimm hipp benim kız maşallahı var şuan sınırda diyor doktorlar . Benim için tabi ki iyi değil ama sana yarayabilir canim 🥰😘😘
[silindi] minikkkbebegiimm evet 2 numara Sma ile 1 ayda 750 gram aldı 6 aylıkken şimdi 6 ay 14 günlük. 13 günde 300 gram almış bugün evolvia 2ye geçtim mecburiyetten ama yine en kısa zamanda Smaya devam edicem. Bebeğin ek gıdaya geçtiyse ve tadımlar bittiyse her gün yumurta sarısını labne ve pekmezle verebilirsin. Öğlen de sebze püresi yaparsın ilikli kemikli suyla. Ben bir aydır yapıyorum 200 gramı zor alıyordu çok şükür toparladı. İnşallah sizinki de toparlayıverir
[silindi] minikkkbebegiimm hadi bakalım umarım sizin bebeğinize de yarar ben ilk Bebelac Gold 2 denedim ama çok pütür bırakmaya başladı daha yeni aldığım paket öylece kedilere gitti iyi ki gitmiş ama smayı öyle aldık. Sonucu bildirmenizi çok isterim iyi geceler 🥰
ceylinnn Benim bebeğimin de gelişim geriliği vardı. Aptamil verdi doktorumuz. Çok güzel toplarladı tavsiye ederim.
ozlemsenel Kilo önemli değil diye başlarmışım :) Yani sağlığı etkileyecek kadarsa tabiiki de önemli, aptamil güzel kilo aldırıyor sağlıklı kilo aldırıyor yani tavsiye ederim
ozlem_oz gelişim geriliği varsa aslında özel raporlu mamalar var doktorunuz onlardan yazabilir. ben aptamil veriyorum kızımın kilosunu çok güzel toparladı çok memnunum