Bugün 2. günümüz memeyi bıraktık çok zor oluyor tabi ama belli bir yerden sonra bırakmamız gerekti zaten kızım 2 yaşında ve acı oje sürdüm ben asla ağzına almadı anne meme ehh olmuş diyor😊 sadece göğsüm çok şiş ağrım var bunuda atlatırsak sorun yok gibi