Bizimde 9 aylık gibi sıralamaya basladı 11.5 aylıkken tam yürümeye başladı.
Biz sürekli evde dolaşıyorduk ellerinden tutup koridorda evde yürütüyorduk. Zaten hiç durmuyordu hevesliydi. Day Day durdurup karsısına geçip cesaretlendirdik hadi gel yaparsın gel gel diye adımları attı. Ayrıca ayakkabı alıp dısarda da yürüttük sürekli.