Merhaba anneler 2 gün Once bi post açmıştım.Tuvalet egitiminde ilk gunumuz ortaligi … götürüyor diye 😂 neyse o gunu oylece bitirdik gece bezsiz uyumadı altina musamba serdim deliye döndü.Bende pisikilojisi kötü etkilenecek diye dusunup bezi taktım . Sabah oldu cikardim ve surekli lazimliga gidip yapmaya basladi kucugunu de buyugunude.Şuan 3. Gunumu son buluyor 2 gündüz bez kullanmıyoruz.çok çok az ciş kaçırıyor o da banyoya gderken arada oluyor.Bu kadar çabuk nasıl kaptı inanın bilmiyorum. Hala inanamıyorum 2 gün icinde nasil anladi ve uygulamaya geçti 😄Çok kisi bana geç kalma ögretmekte yoksa çok zahmet cekersin dedi sanirim kucukken cabuk kaptı diye dusunuyorum.Allah bu yoldaki herkese kolaylık versin 😂🥰