Harunsmsk doğru malesef. İlk 3ay kolik ve gazlı olduğu için anlamadım ama 4.ay atağı çok fena vuruyor ve aynı aylarda olanlarla nerdeyse birebir aynılar. Uykuyu reddetme, emmeyi reddetme, sürekli ağlama, uykusundan çığlıklarla uyanma… Yaşadığım en zor dönemlerden biri