S_H_FS benimki de çok az emiyor bazen 5 dk bile olmuyor ama çok sık emiyor ,ilk aylardaki gibi uzun emmezler zaten kısa kısa daha sık emerler. Ve emiste ilk zamanlara göre daha cekebiliyorlarmis. Eğer iştahsız bir bebek değilse doymuyordur ve o zaman da ağlar ordan anlarsınız. İlk 3 aya göre 4. Ay az kilo aldı emme kaynaklı diye düşünüyordum. Doktorum artık ayda bir kilo almasını bekleme dedi