AselElcin senelerdir e ticaret yöneticisi olarak bazı bildiğimiz markalarda çalıştım pandemi ve bebekten sonra kendi işimi evden kurup yapıyorum. Hani öyle az bütçeyle girip para kazanırım diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bir şeyin üreticisiyseniz ya da çevrenizde uyguna alıp kâr edeceğiniz şeyler varsa anca açın derim diğer türlü zaten o toptancılar üreticiler de trendyolda orda burda mağaza açmış durumda rekabet etmeniz çok zor. Kâr edeyim fazla fiyat yazıyım deseniz olmuyor aynı ürünler başka dolu satıcıda var orda daha ucuza bir sürü yorumu olan varken sizden alan çıkmıyor.
1 desi için ortalama 29 lira civarı kargo kesiliyor. %20-22 arası komisyon hadi %18de KDV eklense bi de ürün maliyeti bunları çıkarınca kâr ediyorsanız girin. Bir de e fatura zorunluluğu var fatura başına para, e imza için yıllık ücret ödüyorsunuz aylık muhasebeci parası var. Bildiğiniz bi iş yeri açmaktan pek bi farkı yok. Dükkan kirası ödemiyorsunuz ama komisyon var.